Op deze pagina vind je de toolkit voor de Fiets Telweek 2017. Opdrachtgevers en partners kunnen de middelen gebruiken om de Fiets Telweek in hun eigen regio nog meer onder de aandacht te brengen. Zo zorgen we samen voor nog meer waardevolle data in 2017!
Middelen in de toolkit:
- 2x statische advertentie. Voor social media, maar ook te gebruiken in nieuwsberichten bijvoorbeeld. Ook in te zetten voor promoted posts. In het ontwerp is rekening gehouden met de juiste tekst en beeldverhouding. (Zie ook het voorbeeld voor een totaal weergave.)
- 2x carrousel advertentie. Voor Facebook en Instagram. Ook in te zetten voor promoted posts. In het ontwerp is rekening gehouden met de juiste tekst en beeldverhouding. (Zie ook het voorbeeld voor een totaal weergave.)
- Flyer. Bestand biedt ook de mogelijkheid om het op andere plekken in te zetten.
- Centrale boodschap, nieuws- en persbericht. De teksten zijn samengevoegd in een Word document en zo makkelijk aan te vullen met informatie uit de regio.
- Animatie met uitleg over de app. Deze is vrij in te zetten op verschillende kanalen.
- Logopakket.
Campagneplan en kalender
Bekijk hier ook het campagneplan en de kalender. Door hier inzicht in te geven kunnen de regio’s de berichten tijdig oppikken en doorzetten. Let op: het kan in werkelijkheid afwijken wanneer we onderweg bijsturen of inhaken op berichten van derden. Dit met name in de social media berichten. Houd daarom ook zelf de Facebookpagina en Twitter in de gaten.